Regler og Betingelser

LOPPEMARKEDETS REGLER

Det er vigtigt at læse reglerne igennem inden du booker en stadeplads hos os. Reglerne er lavet, så vi får et godt loppemarked, hvor alle stadeholdere og gæster er glade for at komme. Det er ærgerligt at skulle diskutere simple ting som nemt kunne være undgået hvis du læser reglerne herunder.

  1. Tisvilde Loppemarked er stadig et loppemarked og ikke et kræmmermarked! Det skal derfor være genbrugsvarer, antikviteter eller husflid, der udgør den absolutte hovedpart af den enkelte stadeholders varesortiment.
    Ingen stader må være præget af nye varer, opkøbte outletvarer, importerede eller masseproducerede varer. Stadeholder, som ikke overholder ovenstående, kan blive bortvist hvis ikke varelageret bliver ændret i retning af genbrug og/eller antikviteter.
    Hvis du er i tvivl, så kontakt Lokalrådet, inden sæsonen går i gang.
  2. Alle stadepladser er på ca. 20 kvm. og er afmærket og nummereret med hvid maling. Stadeholderens varer skal være inden for det afmærkede område!
  3. Pladsformanden er loppemarkedets hovedansvarlige og er at finde ved siden af kaffevognen eller ude på pladsen.
  4. Der er adgang til pladsen fra kl. 6:00. og man skal være på plads senest kl. 8:30.
    Pladsen vil blive solgt til anden side, hvis man ikke er på plads til aftalt tid.
    Indbetalt stadeplads-leje vil ikke blive tilbagebetalt.
    Loppemarkedet lukker kl. 14 og pladsen skal være ryddet kl. 16.
  5. Chancepladser kan erhverves fredag kl. 18 før hver loppelørdag. Det foregår på Birkepladsen. Der er 15 pladser, og tildelingen foregår ved almindelig lodtrækning. Vinder man en plads til lørdagens loppemarked, skal man betale med det samme.
  6. Børnepladser kan ikke forudbestilles og sælges kun på dagen for 20 kroner hos pladsformanden. Børnepladserne er kun til børn, og der må kun sælges børnenes egne ting såsom legetøj, børnetøj og lignende.
  7. Stadepladserne er forbeholdt salg af varer. Biler skal parkeres på de officielle parkeringspladser.
  8. Hjælp os med at holde pladsen ren. Husk at medtage alt eget affald og ikke-solgte effekter. Vi har ikke skraldeordning, så tag derfor venligst eget affald med.
X